Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19915
Назва: Виклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствах
Автори: Петраков, Микита Олександрович
Ключові слова: історична освіта,
постконфліктні суспільства,
політичний процес,
наративи
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Петраков М.О.Виклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствах/М.О.Петраков// Політикус : наук. журнал. – 2024. – № 1. – С. 82-90
Короткий огляд (реферат): У тексті статті розглядаються актуальні виклики та перспективи історичної освіти у розділених та постконфліктних суспільствах. Зазначається, що робота з історичними наративами важлива для виховання взаємної поваги та миру. Освітній процес має враховувати культурне розмаїття історичних оповідань і розвивати кри- тичне мислення учнів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19915
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf233.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.