Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетраков, М. О.-
dc.date.accessioned2024-08-12T08:58:57Z-
dc.date.available2024-08-12T08:58:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПетраков М.О.Виклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствах/М.О.Петраков// Політикус : наук. журнал. – 2024. – № 1. – С. 82-90uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19915-
dc.description.abstractУ тексті статті розглядаються актуальні виклики та перспективи історичної освіти у розділених та постконфліктних суспільствах. Зазначається, що робота з історичними наративами важлива для виховання взаємної поваги та миру. Освітній процес має враховувати культурне розмаїття історичних оповідань і розвивати кри- тичне мислення учнівuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectісторична освіта,uk
dc.subjectпостконфліктні суспільства,uk
dc.subjectполітичний процес,uk
dc.subjectнаративиuk
dc.titleВиклики та перспективи історичної освіти в розділених і постконфліктних суспільствахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf233.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.