Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19729
Назва: Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: інклюзія в дистанційному навчанні
Автори: Фогель, Тетяна Миколаївна
Fogel, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: освітнє середовище
дистанційне навчання
інклюзія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фогель Т. М. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: інклюзія в дистанційному навчанні / Т. М. Фогель // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 85-87
Короткий огляд (реферат): Реалії нашого життя сьогодні є такими, коли дистанційне навчання відіграє дуже важливу роль. Очевидно, що таке навчання має безліч переваг як для студентів, так і для викладачів. Воно пропонує учням більш гнучкий графік та можливість навчатися, не виходячи з дому. Студенти можуть рухатися у зручному для них темпі та отримувати доступ до різних матеріалів та ресурсів. Навчання онлайн може зробити освіту доступнішою для людей з малозабезпечених верств населення або людей з обмеженими можливостями. Онлайн середовище дозволяє вчителям ретельніше відстежувати прогрес учнів та надавати персоналізований досвід навчання в режимі реального часу. Викладачі можуть заощаджувати час та ресурси, використовуючи онлайн інструменти для проведення тестів та виставлення оцінок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19729
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-87.pdf911.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.