Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19729
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фогель, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Fogel, Tetyana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-25T10:08:38Z | - |
dc.date.available | 2024-07-25T10:08:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Фогель Т. М. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: інклюзія в дистанційному навчанні / Т. М. Фогель // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 85-87 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19729 | - |
dc.description.abstract | Реалії нашого життя сьогодні є такими, коли дистанційне навчання відіграє дуже важливу роль. Очевидно, що таке навчання має безліч переваг як для студентів, так і для викладачів. Воно пропонує учням більш гнучкий графік та можливість навчатися, не виходячи з дому. Студенти можуть рухатися у зручному для них темпі та отримувати доступ до різних матеріалів та ресурсів. Навчання онлайн може зробити освіту доступнішою для людей з малозабезпечених верств населення або людей з обмеженими можливостями. Онлайн середовище дозволяє вчителям ретельніше відстежувати прогрес учнів та надавати персоналізований досвід навчання в режимі реального часу. Викладачі можуть заощаджувати час та ресурси, використовуючи онлайн інструменти для проведення тестів та виставлення оцінок. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.title | Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: інклюзія в дистанційному навчанні | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.