Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/197
Title: Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Other Titles: Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity
Authors: Шевченко, Ірина Вікторівна
Shevchenko, Irina Victorivna
Keywords: самостійність
самостійна робота
самостійна іншомовна діяльність
уміння
самоконтроль
самоосвіта
самооцінка
самовдосконалення
педагогічна умова
independence
independent work
independent foreign activity
skills
self-control
self-appraisal
self-perfection
self-education
Issue Date: 2006
Publisher: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Citation: Шевченко І. В. Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Вікторівна Шевченко; наук. кер. Т. М. Степанова; Миколаїв. держ. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2006. – 222 с.
Abstract: У дисертації досліджено проблему організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Встановлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості в них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності, що обіймала такі етапи: когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-відтворювальний, продуктивно-творчий, регулятивно-рефлексивний. The dissertation is devoted to the problem of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity. Inerdependency was settled between pre-school institutions’ future teachers’ degree of English speech development and their formed skills’ levels to organize their individual foreign activity. Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity were grounded. The didactic model of formation of pre-school institutions’ future teachers’ skills to organize their individual foreign activity was worked out and approved in the dissertation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/197
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко Ірина Вікторівна.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.