Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorShevchenko, Irina Victorivna-
dc.date.accessioned2018-08-29T06:56:58Z-
dc.date.available2018-08-29T06:56:58Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationШевченко І. В. Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Вікторівна Шевченко; наук. кер. Т. М. Степанова; Миколаїв. держ. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2006. – 222 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/197-
dc.description.abstractУ дисертації досліджено проблему організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Встановлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості в них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності, що обіймала такі етапи: когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-відтворювальний, продуктивно-творчий, регулятивно-рефлексивний. The dissertation is devoted to the problem of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity. Inerdependency was settled between pre-school institutions’ future teachers’ degree of English speech development and their formed skills’ levels to organize their individual foreign activity. Pedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activity were grounded. The didactic model of formation of pre-school institutions’ future teachers’ skills to organize their individual foreign activity was worked out and approved in the dissertation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинськогоuk
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectсамостійна іншомовна діяльністьuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectсамоконтрольuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectсамовдосконаленняuk
dc.subjectпедагогічна умоваuk
dc.subjectindependenceuk
dc.subjectindependent workuk
dc.subjectindependent foreign activityuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectself-controluk
dc.subjectself-appraisaluk
dc.subjectself-perfectionuk
dc.subjectself-educationuk
dc.titleПедагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of organization of pre-school institutions’ future teachers’ individual foreign activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко Ірина Вікторівна.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.