Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19418
Назва: Результати діагностики когнітивного компоненту методичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Ключові слова: майбутні вчителі
полікультурна компетентність,
діагностування
емоційно-аксіологічний показник
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Княжева І. Результати діагностики когнітивного компоненту методичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / І. Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.116-119
Короткий огляд (реферат): Сучасна освіта все більше акцентується на підготовці різнобічно розвинених, компетентних, конкурентоспроможних здобувачів освіти, здатних до самостійного навчання впродовж життя. Величезну відповідальність за виконання цих завдань покладено на вчителів, якісна підготовка яких, зокрема й методична, є перспективним і актуальним завданням. Учителям гуманітарних спеціальностей потрібно бути готовими до впровадження сучасних дієвих та інноваційних методів навчання й освітніх технологій, до розвитку здатності учнів здобувати нову інформацію і набувати корисних у постінформаційному суспільстві вмінь і навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19418
Розташовується у зібраннях:2024 Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
knyazhva.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.