Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2024-06-20T07:14:04Z-
dc.date.available2024-06-20T07:14:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКняжева І. Результати діагностики когнітивного компоненту методичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / І. Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.116-119uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19418-
dc.description.abstractСучасна освіта все більше акцентується на підготовці різнобічно розвинених, компетентних, конкурентоспроможних здобувачів освіти, здатних до самостійного навчання впродовж життя. Величезну відповідальність за виконання цих завдань покладено на вчителів, якісна підготовка яких, зокрема й методична, є перспективним і актуальним завданням. Учителям гуманітарних спеціальностей потрібно бути готовими до впровадження сучасних дієвих та інноваційних методів навчання й освітніх технологій, до розвитку здатності учнів здобувати нову інформацію і набувати корисних у постінформаційному суспільстві вмінь і навичок.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectполікультурна компетентність,uk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectемоційно-аксіологічний показникuk
dc.titleРезультати діагностики когнітивного компоненту методичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024 Вип. 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
knyazhva.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.