Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1908
Назва: Методичні рекомендації до вивчення розділу «Управління навчальним процесом» у вищих навчальних закладах з дисципліни «Наукова організація педагогічної діяльності »
Автори: Полторак, Валентин Семенович
Poltorak, Valentyn Semenovych
Ключові слова: педагогічна діяльність
управління навчальним закладом
методичні рекомендації
інноваційна діяльність
активізація пізнавальної діяльності
студенти
майбутні викладачі
професійна підготовка
психологія управління
pedagogical activity
management of educational institution
methodical recommendations
innovative activity
activization of cognitive activity
students
future teachers
professional training
management psychology
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Полторак В. С. Методичні рекомендації до вивчення розділу «Управління навчальним процесом» у вищих навчальних закладах з дисципліни «Наукова організація педагогічної діяльності » / В. М. Полторак; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Каф. загальнотехн. дисциплін та технолог. освіти. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2011. – 68 с.
Короткий огляд (реферат): У методичних рекомендаціях розглядається питання управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах. Теоретично розроблена модель удосконалення управління навчальним процесом та модель формування управлінських умінь у студентів ВНЗ на основі інноваційних технологій навчання. Описані функції управління та її психологічний аналіз. Особливу увагу звернено на модульний контроль, питання якого подано в методичних рекомендаціях. Серед функцій контролю значну увагу приділено управлінській та комп’ютерному тестовому контролю. Виділено два компоненти самостійної роботи студентів: технологічний (націлений на формування знань, навичок і вмінь з досліджуваного предмету) і мотиваційний (націлений на розвиток потреби в знаннях, протязі до нього, інтересу). Важливого значення набуває принцип єдності управління та самоуправління у педагогічному процесі, зокрема через організацію самостійної навчальної діяльності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1908
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.