Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19007
Назва: Роль освітнього середовища у формуванні рефлексивної компетентності фахівців соціономічних спеціальностей
Автори: Савченкова, Марія Вікторівна
Savchenkova, Maria
Кримова, Наталія Олексіївна
Булгакова, Олена Юріївна
Ключові слова: рефлексія
компетентність
рефлексивне середовище
майбутні фахівці соціономічних спеціальностей
Дата публікації: 2023
Видавництво: Асоціація Науковців України
Бібліографічний опис: Булгакова О.Ю. Роль освітнього середовища у формуванні рефлексивної компетентності фахівців соціономічних спеціальностей / О.Ю. Булгакова, Н.О. Кримова, М.В.Савченкова // «Наукові інновації та передові технології» : журнал. 2023. № 12(26) 2023. С. 668 – 680 ( «Управління та адміністрування», «Право», «Економіка», «Психологія», «Педагогіка» )
Короткий огляд (реферат): Проблематика статті пов’язана з актуальним для психологічної і педагогічної теорії та практики питанням формування рефлексивної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у процесі професійної підготовки. У статті освітнє середовище ЗВО розглядається як одна з головних організаційно-педагогічних умов формування та розвитку цієї компетентності. Авторами проаналізовано методологічні позиції дослідників та описано особливості створення рефлексивного середовища у процесі підготовки фахівців соціономічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19007
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савченкова_1.pdf9.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.