Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19007
Назва: | Роль освітнього середовища у формуванні рефлексивної компетентності фахівців соціономічних спеціальностей |
Автори: | Савченкова, Марія Вікторівна Savchenkova, Maria Кримова, Наталія Олексіївна Булгакова, Олена Юріївна |
Ключові слова: | рефлексія компетентність рефлексивне середовище майбутні фахівці соціономічних спеціальностей |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Асоціація Науковців України |
Бібліографічний опис: | Булгакова О.Ю. Роль освітнього середовища у формуванні рефлексивної компетентності фахівців соціономічних спеціальностей / О.Ю. Булгакова, Н.О. Кримова, М.В.Савченкова // «Наукові інновації та передові технології» : журнал. 2023. № 12(26) 2023. С. 668 – 680 ( «Управління та адміністрування», «Право», «Економіка», «Психологія», «Педагогіка» ) |
Короткий огляд (реферат): | Проблематика статті пов’язана з актуальним для психологічної і педагогічної теорії та практики питанням формування рефлексивної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у процесі професійної підготовки. У статті освітнє середовище ЗВО розглядається як одна з головних організаційно-педагогічних умов формування та розвитку цієї компетентності. Авторами проаналізовано методологічні позиції дослідників та описано особливості створення рефлексивного середовища у процесі підготовки фахівців соціономічних спеціальностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19007 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Савченкова_1.pdf | 9.86 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.