Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченкова, Марія Вікторівна-
dc.contributor.authorSavchenkova, Maria-
dc.contributor.authorКримова, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorБулгакова, Олена Юріївна-
dc.date.accessioned2024-04-05T08:28:32Z-
dc.date.available2024-04-05T08:28:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБулгакова О.Ю. Роль освітнього середовища у формуванні рефлексивної компетентності фахівців соціономічних спеціальностей / О.Ю. Булгакова, Н.О. Кримова, М.В.Савченкова // «Наукові інновації та передові технології» : журнал. 2023. № 12(26) 2023. С. 668 – 680 ( «Управління та адміністрування», «Право», «Економіка», «Психологія», «Педагогіка» )uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19007-
dc.description.abstractПроблематика статті пов’язана з актуальним для психологічної і педагогічної теорії та практики питанням формування рефлексивної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у процесі професійної підготовки. У статті освітнє середовище ЗВО розглядається як одна з головних організаційно-педагогічних умов формування та розвитку цієї компетентності. Авторами проаналізовано методологічні позиції дослідників та описано особливості створення рефлексивного середовища у процесі підготовки фахівців соціономічних спеціальностей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАсоціація Науковців Україниuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectрефлексивне середовищеuk
dc.subjectмайбутні фахівці соціономічних спеціальностейuk
dc.titleРоль освітнього середовища у формуванні рефлексивної компетентності фахівців соціономічних спеціальностейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савченкова_1.pdf9.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.