Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18995
Title: Педагогічні умови формування цифрової кульури студентів педагогічних коледжів
Other Titles: Pedagogical conditions for the formation of the digital culture of students of pedagogical colleges
Authors: Листопад, Наталя Леонідівна
Lystopad, N. L.
Keywords: цифрова культура студентів педагогічних коледжів
цифрова грамотність
цифрова компетентність
цифрова зрілість
цифровий світогляд
цифрове освітнє середовище
педагогічний коледж
педагогічна моедль
майбутні вихователі ЗДО
заклад фахової вищої освіти
digital culture of students of pedagogical colleges
digital competence
digital worldview
Pedagogical College
future teachers of primary and secondary schools
digital literacy
tsyfrova zrilistʹ digital maturity
digital educational environment
pedagogical model
institution of professional higher education
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Листопад Н. Л. Педагогічні умови формування цифрової кульури студентів педагогічних коледжів. Автореферат дис... на здобуття наукового ступеня канд. пед. нак. – Одеса : Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. - 22 с.
Abstract: У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми формування цифрової культури студентів педагогінчих коледжів, що дозволило обгрунтувати педагогічні умови, побудувати модель і розробити методику забезпечення процесу формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів спец. 012 Дошкільна освіта, експериментально перевірити їх ефективність. Обґрунтовано, що професійну підготовку студентів у педагогічних коледжах з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій можна розглядати як культурологічний процес, що актуалізує здатність до самовизначення особистості у величезному потоці інтернет-інформації. Моделювання дозволяло імітувати реальні системи за допомогою аналогів, які відображали властивості об’єктів через певну систему організації та функціонування. Запропонована модель формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів є графічним зображенням мети, методологічних підходів, основних компонентів, педагогічних умов, етапів, критеріїв, показників та рівнів сформованості цифрової культури студентів педагогічних коледжів. Структура моделі формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів забезпечує досягнення поставлених цілей дослідження, представлена такими взаємопов’язаними блоками: мета, методологічний, структурно-теоретичний, процесуальний, методичний, діагностувально-оцінювальий блоки та результат формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів. Розроблена модель формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів відображає взаємозв’язок всіх виділених блоків (підсистем), забезпечує інтеграцію мети і завдань формування цифрової культури, включає зміст, форми, методи і технології процесу формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів на основі культурологічного, системного, діяльнісного підходів. Цілісність моделі формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів забезпечується єдністю її структурних блоків. Метою моделі є формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів. Методологічний блок моделі представлено культурологічним, системний, діяльнісним підходами. The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific problem of forming the digital culture of students of pedagogical colleges, which made it possible to substantiate the pedagogical conditions, build a model and develop a methodology for ensuring the process of forming the digital culture of students of special pedagogical colleges. 012 Preschool education, experimentally verify their effectiveness. It is substantiated that the professional training of students in pedagogical colleges using the possibilities of information and communication technologies can be considered as a cultural process that actualizes the ability to self-determine the individual in the huge flow of Internet information.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18995
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad N. L..pdf4.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.