Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, N. L.-
dc.date.accessioned2024-03-26T12:42:01Z-
dc.date.available2024-03-26T12:42:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛистопад Н. Л. Педагогічні умови формування цифрової кульури студентів педагогічних коледжів. Автореферат дис... на здобуття наукового ступеня канд. пед. нак. – Одеса : Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. - 22 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18995-
dc.description.abstractУ дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми формування цифрової культури студентів педагогінчих коледжів, що дозволило обгрунтувати педагогічні умови, побудувати модель і розробити методику забезпечення процесу формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів спец. 012 Дошкільна освіта, експериментально перевірити їх ефективність. Обґрунтовано, що професійну підготовку студентів у педагогічних коледжах з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій можна розглядати як культурологічний процес, що актуалізує здатність до самовизначення особистості у величезному потоці інтернет-інформації. Моделювання дозволяло імітувати реальні системи за допомогою аналогів, які відображали властивості об’єктів через певну систему організації та функціонування. Запропонована модель формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів є графічним зображенням мети, методологічних підходів, основних компонентів, педагогічних умов, етапів, критеріїв, показників та рівнів сформованості цифрової культури студентів педагогічних коледжів. Структура моделі формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів забезпечує досягнення поставлених цілей дослідження, представлена такими взаємопов’язаними блоками: мета, методологічний, структурно-теоретичний, процесуальний, методичний, діагностувально-оцінювальий блоки та результат формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів. Розроблена модель формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів відображає взаємозв’язок всіх виділених блоків (підсистем), забезпечує інтеграцію мети і завдань формування цифрової культури, включає зміст, форми, методи і технології процесу формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів на основі культурологічного, системного, діяльнісного підходів. Цілісність моделі формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів забезпечується єдністю її структурних блоків. Метою моделі є формування цифрової культури студентів педагогічних коледжів. Методологічний блок моделі представлено культурологічним, системний, діяльнісним підходами. The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific problem of forming the digital culture of students of pedagogical colleges, which made it possible to substantiate the pedagogical conditions, build a model and develop a methodology for ensuring the process of forming the digital culture of students of special pedagogical colleges. 012 Preschool education, experimentally verify their effectiveness. It is substantiated that the professional training of students in pedagogical colleges using the possibilities of information and communication technologies can be considered as a cultural process that actualizes the ability to self-determine the individual in the huge flow of Internet information.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectцифрова культура студентів педагогічних коледжівuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectцифрова зрілістьuk
dc.subjectцифровий світоглядuk
dc.subjectцифрове освітнє середовищеuk
dc.subjectпедагогічний коледжuk
dc.subjectпедагогічна моедльuk
dc.subjectмайбутні вихователі ЗДОuk
dc.subjectзаклад фахової вищої освітиuk
dc.subjectdigital culture of students of pedagogical collegesuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjectdigital worldviewuk
dc.subjectPedagogical Collegeuk
dc.subjectfuture teachers of primary and secondary schoolsuk
dc.subjectdigital literacyuk
dc.subjecttsyfrova zrilistʹ digital maturityuk
dc.subjectdigital educational environmentuk
dc.subjectpedagogical modeluk
dc.subjectinstitution of professional higher educationuk
dc.titleПедагогічні умови формування цифрової кульури студентів педагогічних коледжівuk
dc.title.alternativePedagogical conditions for the formation of the digital culture of students of pedagogical collegesuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad N. L..pdf4.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.