Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18802
Назва: Development of future teachers
Інші назви: Розвиток майбутнього вчителя
Автори: Казанжи, Марія Йосипівна
Казанжи, Мария Йосиповна
Kazanzhy, Maria Yosypivna
Ключові слова: еhe facilitative ability
educational activity
освітня діяльність
фальсифікація
professionalism of the teacher
професіоналізм педагога
навчально-професійна діяльність
educational and professional activity
образовательная деятельность
фальсификация
профессионализм педагога
учебно-профессиональная деятельность
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Kazanzhy M. Y. Development of future teachers / M. Y. Kazanzhy // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 461-462.
Короткий огляд (реферат): The facilitative ability, specifically facilitation, is often considered by researchers as a process, method, technology, model, function, procedure or approach to another person’s development, promoting their personal growth. Facilitation becomes very important in educational activities that a priori should promote another person’s development. So, it is especially relevant to study the role of facilitation in all phases of teachers’ professionalization, in particular, during one of the first basic period – in the process of educational and professional activities. Фасилітативна здатність, зокрема фасилітація, часто розглядається дослідниками як процес, метод, технологія, модель, функція, процедура або підхід до розвитку іншої людини, що сприяє її особистісному зростанню. Фасилітація стає дуже важливою в освітній діяльності, яка апріорі повинна сприяти розвитку іншої людини. Тому особливо актуальним є дослідження ролі фасилітації на всіх етапах професіоналізації педагога, зокрема, на одному з перших базових періодів – у процесі навчально-професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18802
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kazanzhy Maria Yosypivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.