Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазанжи, Марія Йосипівна-
dc.contributor.authorКазанжи, Мария Йосиповна-
dc.contributor.authorKazanzhy, Maria Yosypivna-
dc.date.accessioned2024-02-06T12:40:42Z-
dc.date.available2024-02-06T12:40:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKazanzhy M. Y. Development of future teachers / M. Y. Kazanzhy // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 461-462.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18802-
dc.description.abstractThe facilitative ability, specifically facilitation, is often considered by researchers as a process, method, technology, model, function, procedure or approach to another person’s development, promoting their personal growth. Facilitation becomes very important in educational activities that a priori should promote another person’s development. So, it is especially relevant to study the role of facilitation in all phases of teachers’ professionalization, in particular, during one of the first basic period – in the process of educational and professional activities. Фасилітативна здатність, зокрема фасилітація, часто розглядається дослідниками як процес, метод, технологія, модель, функція, процедура або підхід до розвитку іншої людини, що сприяє її особистісному зростанню. Фасилітація стає дуже важливою в освітній діяльності, яка апріорі повинна сприяти розвитку іншої людини. Тому особливо актуальним є дослідження ролі фасилітації на всіх етапах професіоналізації педагога, зокрема, на одному з перших базових періодів – у процесі навчально-професійної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectеhe facilitative abilityuk
dc.subjecteducational activityuk
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.subjectфальсифікаціяuk
dc.subjectprofessionalism of the teacheruk
dc.subjectпрофесіоналізм педагогаuk
dc.subjectнавчально-професійна діяльністьuk
dc.subjecteducational and professional activityuk
dc.subjectобразовательная деятельностьuk
dc.subjectфальсификацияuk
dc.subjectпрофессионализм педагогаuk
dc.subjectучебно-профессиональная деятельностьuk
dc.titleDevelopment of future teachersuk
dc.title.alternativeРозвиток майбутнього вчителяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazanzhy Maria Yosypivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.