Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18568
Назва: The teacher's role in the formation of creative competence during students' project art-creative activities
Інші назви: Роль учителя у формуванні творчої компетентності під час проектної художньо-творчої діяльності учнів
Автори: Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Ключові слова: design project
teacher
project activit
project technologies
art-creative activity
creative competence
дизайн-проєкт
педагог
проєктна діяльність
проєктні технології
художньо-творча діяльність
творча компетентність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Madrid, Spain
Бібліографічний опис: Shtainer T. The teacher's role in the formation of creative competence during students' project art-creative activities // The 15th International scientific and practical conference “Distance education as the main problem of young people” (December 26 - 29, 2023). Madrid, Spain. International. Science Group. 2023. - Madrid, Spain. 2023. - P. 200-202.
Короткий огляд (реферат): If the teacher skilfully uses project technologies, then in the educational process itis possible to confirm his professionalism, innovative thinking, orientation to the personal development of the child. Therefore, it is necessary to determine the functionsperformed by the teacher for the formation of creative competence within the project artistic and creative activity. Among them, the following can be highlighted: help students use various sources of information they need in their work on a design project; to be a source of information and provide it to students; gradually coordinate the process of students' project activities; support and encourage children to implement design projects; support students' cognitive interest in working on the project; to have different technologies for working with materials (these technologies can be both traditional and more modern). Якщо вчитель уміло використовує проектні технології, то в навчальному процесі це можна підтвердити його професіоналізм, інноваційне мислення, орієнтацію наособистісний розвиток дитини. Тому необхідно визначити функції, які виконує вчитель для формування творчої компетентності в рамках проекту художньо-творча діяльність. Серед них можна виділити наступні: допомога учнів використовують у роботі над дизайн-проектом різноманітні джерела необхідної інформації; бути джерелом інформації та надавати її студентам; поступово координувати процес проектної діяльності учнів; підтримувати та заохочувати дітей до реалізації дизайн проекти; підтримувати пізнавальний інтерес учнів до роботи над проектом; мати різні технології роботи з матеріалами (ці технології можуть бути обома традиційні та більш сучасні).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18568
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.