Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18511
Назва: Enhancing students' motivation and academic achievement in learning english through the usage of computer training programs in english lessons
Автори: Прокопенко, Ліліана Іванівна
Прокопенко, Лилианна Ивановна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Kurtov, M.
Ключові слова: мотивація
інформаційно-комунікаційне освітнє середовище
комп’ютерні навчальні програми
урок англійської мови
motivation
information and communication educational environment
computer training programs
English language lesson
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Prokopenko L. Enhancing students' motivation and academic achievement in learning english through the usage of computer training programs in english lessons / L. Prokopenko, M. Kurtov // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 132 – 134.
Короткий огляд (реферат): У статті представлена експериментальна модель процесу навчання іноземної мови старшокласників засобами інформаційно-комунікаційного середовища для стимуляції мотивації до вивчення англійської мови та підвищення навчальних показників. The article presents an experimental model of the foreign language learning process of high school students using an information and communication environment to stimulate motivation to learn English and increase academic performance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18511
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.