Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18511
Title: Enhancing students' motivation and academic achievement in learning english through the usage of computer training programs in english lessons
Authors: Прокопенко, Ліліана Іванівна
Прокопенко, Лилианна Ивановна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Kurtov, M.
Keywords: мотивація
інформаційно-комунікаційне освітнє середовище
комп’ютерні навчальні програми
урок англійської мови
motivation
information and communication educational environment
computer training programs
English language lesson
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Prokopenko L. Enhancing students' motivation and academic achievement in learning english through the usage of computer training programs in english lessons / L. Prokopenko, M. Kurtov // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 132 – 134.
Abstract: У статті представлена експериментальна модель процесу навчання іноземної мови старшокласників засобами інформаційно-комунікаційного середовища для стимуляції мотивації до вивчення англійської мови та підвищення навчальних показників. The article presents an experimental model of the foreign language learning process of high school students using an information and communication environment to stimulate motivation to learn English and increase academic performance.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18511
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.