Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18363
Назва: Дослідження методичних особливостей використання інтерактивних засобів lms платформи в змішаному навчанні
Автори: Глазунов, М. Ю.
Корабльов, Вячеслав Анатолійович
Кораблев, Вячеслав Анатольевич
Korablyov, Vyacheslav Anatoliyovych
Бойко, Ольга Павлівна
Boіko, Olha Pavlivna
Бойко, Ольга Павловна
Ключові слова: LMS
змішане навчання
інтерактині засоби навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Глазунов М. Ю. Дослідження методичних особливостей використання інтерактивних засобів lms платформи в змішаному навчанні / М. Ю. Глазунов, В. А. Корабльов, О. П. Бойко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 33-35.
Короткий огляд (реферат): Епоха цифрової трансформації з кожним роком торкається нових, самих різноманітних сфер життя, включаючи освіту. З розвитком технологій та збільшенням доступності інтернету, освітній процес постійно адаптується до сучасних реалій. Однією з ключових інновацій є використання систем управління навчанням (LMS) для змішаного навчання. Ця проблема є актуальною, оскільки вона впливає на якість та ефективність навчального процесу. Змішане навчання стає все більш популярним, адже воно дозволяє комбінувати переваги традиційного та онлайн-навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18363
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Glazunov, Korablyov, Boyko.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.