Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлазунов, М. Ю.-
dc.contributor.authorКорабльов, Вячеслав Анатолійович-
dc.contributor.authorКораблев, Вячеслав Анатольевич-
dc.contributor.authorKorablyov, Vyacheslav Anatoliyovych-
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павловна-
dc.date.accessioned2023-11-24T14:19:13Z-
dc.date.available2023-11-24T14:19:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГлазунов М. Ю. Дослідження методичних особливостей використання інтерактивних засобів lms платформи в змішаному навчанні / М. Ю. Глазунов, В. А. Корабльов, О. П. Бойко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 33-35.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18363-
dc.description.abstractЕпоха цифрової трансформації з кожним роком торкається нових, самих різноманітних сфер життя, включаючи освіту. З розвитком технологій та збільшенням доступності інтернету, освітній процес постійно адаптується до сучасних реалій. Однією з ключових інновацій є використання систем управління навчанням (LMS) для змішаного навчання. Ця проблема є актуальною, оскільки вона впливає на якість та ефективність навчального процесу. Змішане навчання стає все більш популярним, адже воно дозволяє комбінувати переваги традиційного та онлайн-навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІЦО НАПН Україниuk
dc.subjectLMSuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectінтерактині засоби навчанняuk
dc.titleДослідження методичних особливостей використання інтерактивних засобів lms платформи в змішаному навчанніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glazunov, Korablyov, Boyko.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.