Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18361
Назва: Complexity perspectives in the learning sciences: the nature of learning capability
Автори: Prokopchuk, Y.
Ключові слова: paradigm of extremegeneralizations
paradigm of limiting generalizations
paradigm
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Prokopchuk Y. Complexity perspectives in the learning sciences: the nature of learning capability / Y. Prokopchuk // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 28-30.
Короткий огляд (реферат): The model of learning capability is built on the basis of the paradigm of extreme/limiting generalizations (LGP) [1], [2]. The paradigm tells us about the nature of learning capability (The Best Ways to Teach Students How to Think: Leap of Learning from Information to Knowledge to Wisdom). The model includes the following concepts/theories (The nature of Intelligence/Mind; The nature of subjective causality; Nature and origins of competence in the everyday world).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18361
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopchuk.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.