Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18250
Title: Формування навичок розуміння тексту в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення
Authors: Лещій, Наталія Петрівна
Leshchii, Nataliia Petrovna
Верещак, О. В.
Keywords: початкаві класи
порушення мовлення
формування навичок
формування навичок розуміння тексту
Issue Date: 2023
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Лещій Н. П. Формування навичок розуміння тексту в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення / Н. П. Лещій, О. В. Верещак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 61-65.
Abstract: Актуальність дослідження визначається тим, що одним із найважливіших завдань методики розвитку мовлення є навчання сприйняття, розуміння та відтворення мовленнєвого повідомлення. Від вміння правильно сприймати та інтерпретувати отриману інформацію значною мірою залежить успішність учнів. Розуміння пояснень учителя та матеріалів шкільних підручників визначає якість засвоєння знань з усіх шкільних предметів. Для цього учень потребує достатнього оволодіння вмінням розуміти й відтворювати усний і письмовий тексти. У сучасних психолого-педагогічних дослідженнях відзначається, що навички та вміння сприймати мовлення в процесі свого спонтанного розвитку не досягають рівня, необхідного для повноцінного навчання дітей у школі. Встановлено, що навіть у дітей шкільного віку, з нормо-типовим розвитком, з різних причин сприйняття і розуміння мовлення ніколи не досягає 100%, а іноді знаходиться на рівні 50% і нижче. Відтак, для дітей з тяжкими порушеннями мовлення проблема розуміння тексту є особливо актуальною.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18250
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leshchii, Vereshchak.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.