Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещій, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorLeshchii, Nataliia Petrovna-
dc.contributor.authorВерещак, О. В.-
dc.date.accessioned2023-11-20T08:05:50Z-
dc.date.available2023-11-20T08:05:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛещій Н. П. Формування навичок розуміння тексту в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення / Н. П. Лещій, О. В. Верещак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 61-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18250-
dc.description.abstractАктуальність дослідження визначається тим, що одним із найважливіших завдань методики розвитку мовлення є навчання сприйняття, розуміння та відтворення мовленнєвого повідомлення. Від вміння правильно сприймати та інтерпретувати отриману інформацію значною мірою залежить успішність учнів. Розуміння пояснень учителя та матеріалів шкільних підручників визначає якість засвоєння знань з усіх шкільних предметів. Для цього учень потребує достатнього оволодіння вмінням розуміти й відтворювати усний і письмовий тексти. У сучасних психолого-педагогічних дослідженнях відзначається, що навички та вміння сприймати мовлення в процесі свого спонтанного розвитку не досягають рівня, необхідного для повноцінного навчання дітей у школі. Встановлено, що навіть у дітей шкільного віку, з нормо-типовим розвитком, з різних причин сприйняття і розуміння мовлення ніколи не досягає 100%, а іноді знаходиться на рівні 50% і нижче. Відтак, для дітей з тяжкими порушеннями мовлення проблема розуміння тексту є особливо актуальною.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectпочаткаві класиuk
dc.subjectпорушення мовленняuk
dc.subjectформування навичокuk
dc.subjectформування навичок розуміння текстуuk
dc.titleФормування навичок розуміння тексту в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchii, Vereshchak.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.