Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1821
Назва: Формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти
Інші назви: Formation of Competitiveness of Future Navigators in the Process of Professional Training in Higher Marine Educational Institutions
Автори: Смірнов, Сергій Володимирович
Smirnov, Sergiy Volodymyrovych
Ключові слова: конкуренція
конкурентоздатність
конкурентоздатність майбутнього судноводія
педагогічні умови
модель формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв
конкуренция
конкурентоспособность
competition
competitiveness
competitiveness of the future navigator
pedagogical conditions
model of formation of competitiveness of future navigators
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Смірнов С. В. Формування конкурентноздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Володимирович Смірнов; наук. кер. А. Ф. Линенко; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше досліджено проблему формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти. Визначено й науково обґрунтовано сутність феномена «конкурентоздатність майбутніх судноводіїв» і його структуру (адаптивно-стимулювальний, когнітивно-операційний, особистісно-самооцінний компоненти). Виявлено критерії (акомодаційно-спонукальний, змістово-процесуальний, суб’єктно-рефлексивний) і показники, схарактеризовано рівні сформованості конкурентоздатності майбутніх судноводіїв (високий, достатній, задовільний, низький); визначено й обґрунтовано педагогічні умови конкурентоздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти (актуалізація мотиваційного потенціалу освітнього середовища морського закладу вищої освіти щодо формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв; спрямування змісту навчальних предметів на формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв; стимулювання професійного саморозвитку курсантів). In the dissertation the problem of forming the competitiveness of future navigators in the process of professional training in maritime institutions of higher education was first studied. The essence of the phenomenon "competitiveness of future navigators" and its structure (adaptively-stimulating, cognitive-operational, personal-self-assessment components) are determined and scientifically substantiated. The criteria (accommodation-inductive, informative-procedural, subject-reflexive) and indicators are revealed. The levels of formation of competitiveness of future navigators (high, sufficient, satisfactory, low) are characterized. The pedagogical conditions of the competitiveness of future navigators in the process of vocational training in marine higher education institutions are determined and scientifically substantiated (actualization of the motivational potential of the educational environment in marine higher education institutions for the purpose of formation of the investigated construct; the targeted emphasis on the content of the training subjects on the formation of the competitiveness of future navigators; stimulation of professional self-development of cadets).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1821
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смірнов Сергій Володимирович.aref.pdf355.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.