Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1821
Title: Формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти
Other Titles: Формирование конкурентноспособности будущих судоводителей в процессе профессиональной подготовки в высших морских учебных заведениях
Formation of Competitiveness of Future Navigators in the Process of Professional Training in Higher Marine Educational Institutions
Authors: Смірнов, Сергій Володимирович
Смирнов, Сергей Владимирович
Smirnov, Sergiy Volodymyrovych
Keywords: конкуренція
конкурентоздатність
конкурентоздатність майбутнього судноводія
педагогічні умови
модель формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв
конкуренция
конкурентоспособность
конкурентоспособность будущего судоводителя
педагогические условия
модель формирования конкурентоспособности будущих судоводителей
competition
competitiveness
competitiveness of the future navigator
pedagogical conditions
model of formation of competitiveness of future navigators
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Смірнов С. В. Формування конкурентноздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Володимирович Смірнов; наук. кер. А. Ф. Линенко; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 20 с.
Abstract: У дисертації вперше досліджено проблему формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти. Визначено й науково обґрунтовано сутність феномена «конкурентоздатність майбутніх судноводіїв» і його структуру (адаптивно-стимулювальний, когнітивно-операційний, особистісно-самооцінний компоненти). Виявлено критерії (акомодаційно-спонукальний, змістово-процесуальний, суб’єктно-рефлексивний) і показники, схарактеризовано рівні сформованості конкурентоздатності майбутніх судноводіїв (високий, достатній, задовільний, низький); визначено й обґрунтовано педагогічні умови конкурентоздатності майбутніх судноводіїв у процесі професійної підготовки у морських закладах вищої освіти (актуалізація мотиваційного потенціалу освітнього середовища морського закладу вищої освіти щодо формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв; спрямування змісту навчальних предметів на формування конкурентоздатності майбутніх судноводіїв; стимулювання професійного саморозвитку курсантів). В диссертации впервые исследована проблема формирования конкурентоспособности будущих судоводителей в процессе профессиональной подготовки в морских заведениях высшего образования. Определена и научно обоснована сущность феномена «конкурентоспособность будущих судоводителей» как сложное динамическое образование, характеризующее уровень квалификации специалиста морского флота, совокупность адаптивно-стимулирующего, когнитивно-операционного, личностно-самооценочного компонентов, которые отражают комплекс профессиональных знаний, умений, навыков, личностных качеств, стремление к постоянному саморазвитию, направленных на успех конкурентного соперничества при освоении отечественного и международного рынков труда. In the dissertation the problem of forming the competitiveness of future navigators in the process of professional training in maritime institutions of higher education was first studied. The essence of the phenomenon "competitiveness of future navigators" and its structure (adaptively-stimulating, cognitive-operational, personal-self-assessment components) are determined and scientifically substantiated. The criteria (accommodation-inductive, informative-procedural, subject-reflexive) and indicators are revealed. The levels of formation of competitiveness of future navigators (high, sufficient, satisfactory, low) are characterized. The pedagogical conditions of the competitiveness of future navigators in the process of vocational training in marine higher education institutions are determined and scientifically substantiated (actualization of the motivational potential of the educational environment in marine higher education institutions for the purpose of formation of the investigated construct; the targeted emphasis on the content of the training subjects on the formation of the competitiveness of future navigators; stimulation of professional self-development of cadets).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1821
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смірнов Сергій Володимирович.aref.pdf355.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.