Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1815
Назва: | Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку |
Інші назви: | Theoretical and Methodological Principles of Professional Training of Future Educators for the Development of Social Abilities and Skills of Preschool Children |
Автори: | Лесіна, Тетяна Миколаївна Lesina, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | дошкільна соціальна зрілість дитина передшкільного віку як суб’єкт соціальної дії соціальні вміння і навички професійна підготовленість до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку майбутні вихователі preschool social maturity a preschool child as a subject of social action social skills and abilities professional preparedness for the development of preschool children’s social abilities and skills future educators |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Лесіна Т. М. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей предшкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 : 13.00.08 / Тетяна Миколаївна Лесіна; наук. кер. А. М. Богуш; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 40 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку на основі системного, синергетичного, суб’єктно-діяльнісного, компетентнісного, аксіологічного, контекстного, акмеологічного, інтегративного підходів; розкрито сутність і структуру понять «підготовленість майбутнього вихователя до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку» як результату підготовки здобувачів вищої освіти до професійної діяльності, уточнено науковий статус понять «професійна підготовка», «дошкільна соціальна зрілість», «дитина передшкільного віку як суб’єкт соціальної дії», «соціальні вміння і навички дітей передшкільного віку». In the dissertation the theoretical and methodological principles of training future educators of preschool establishments for the development of preschool children’s social abilities and skills have been grounded on the basis of systemic, synergetic, subject and activity, competence, axiological, contextual, acmeological, integrative approaches; the essence and structure of the concepts "preparedness of the future educator for the development of preschool children’s social abilities and skills " as a result of training higher education applicants for professional activity have been revealed, the scientific status of the concepts "professional training", "preschool social maturity", "a preschool child as a subject of social action "," social abilities and skills of preschool children " have been specified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1815 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лесіна Тетяна Миколаївна.aref.pdf | 434.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.