Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛесіна, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorLesina, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-03-14T10:38:09Z-
dc.date.available2019-03-14T10:38:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛесіна Т. М. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей предшкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 : 13.00.08 / Тетяна Миколаївна Лесіна; наук. кер. А. М. Богуш; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 40 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1815-
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку на основі системного, синергетичного, суб’єктно-діяльнісного, компетентнісного, аксіологічного, контекстного, акмеологічного, інтегративного підходів; розкрито сутність і структуру понять «підготовленість майбутнього вихователя до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку» як результату підготовки здобувачів вищої освіти до професійної діяльності, уточнено науковий статус понять «професійна підготовка», «дошкільна соціальна зрілість», «дитина передшкільного віку як суб’єкт соціальної дії», «соціальні вміння і навички дітей передшкільного віку». In the dissertation the theoretical and methodological principles of training future educators of preschool establishments for the development of preschool children’s social abilities and skills have been grounded on the basis of systemic, synergetic, subject and activity, competence, axiological, contextual, acmeological, integrative approaches; the essence and structure of the concepts "preparedness of the future educator for the development of preschool children’s social abilities and skills " as a result of training higher education applicants for professional activity have been revealed, the scientific status of the concepts "professional training", "preschool social maturity", "a preschool child as a subject of social action "," social abilities and skills of preschool children " have been specified.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдошкільна соціальна зрілістьuk
dc.subjectдитина передшкільного віку як суб’єкт соціальної діїuk
dc.subjectсоціальні вміння і навичкиuk
dc.subjectпрофесійна підготовленість до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного вікуuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectpreschool social maturityuk
dc.subjecta preschool child as a subject of social actionuk
dc.subjectsocial skills and abilitiesuk
dc.subjectprofessional preparedness for the development of preschool children’s social abilities and skillsuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.titleТеоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного вікуuk
dc.title.alternativeTheoretical and Methodological Principles of Professional Training of Future Educators for the Development of Social Abilities and Skills of Preschool Childrenuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лесіна Тетяна Миколаївна.aref.pdf434.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.