Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18119
Назва: Підготовка майбутніх учителів іноземної мови та літератури до крос-культурного навчання в мультикультурному освітньому просторі
Автори: Лю Їге
Liu Yige
Ключові слова: teacher
foreign language and literature teacher
multiculturalism
multicultural educational space
cross culture
cross-cultural learning
cross-cultural didactics
intercultural communication
preparation
readiness
educational space
вчитель
вчитель іноземної мови та літератури
майбутні вчителі іноземної мови та літератури
мультикультуралізм
мультикультурний освітній простір
крос-культура
крос-культурне навчання
крос-культурна дидактика
міжкультурна комунікація
підготовка
професійна підготовка
готовність
освітній простір
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лю Їге. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови та літератури до крос-культурного навчання в мультикультурному освітньому просторі : діс. ... док. філос. наук : 015 / Лю Їге; наук. кер. І. О. Пальшкова; ПНПУ им. К. Д. Ушинського. - Одеса, 2023. - 306 с.
Короткий огляд (реферат): In the dissertation research, a comprehensive solution to the problem of modern pedagogical science and practice was implemented – the preparation of future foreign language and literature teachers for cross-cultural learning in a multicultural educational space. On the basis of the scientific study of normative state documents, normative legal acts, scientific concepts and programs for the development of the education system in Ukraine, it was established that globalization and integration processes in the social sphere have caused the reformation of the educational space of the country - the requirements for the professionalism of specialists who are directly involved in foreign-language and "foreign-cultural" communication are changing. Therefore, the leading goal of reforming the education system is the "erasing" of cultural and linguistic boundaries between peoples (ethnic groups, cultures), and the establishment of a full-fledged dialogue of cultures is facilitated by the implementation of a cross-cultural approach in the training of specialists. У дисертаційному дослідженні здійснено комплексне вирішення проблеми сучасної педагогічної науки і практики – підготовка майбутніх учителів іноземної мови та літератури до крос-культурного навчання в мультикультурному освітньому просторі. На підставі наукового опрацювання нормотворчих державних документів, нормативно-правових актів, наукових концепцій та програм розвитку системи освіти в Україні встановлено, що глобалізаційні інтеграційні процеси в соціальній сфері спричинили переформатування освітнього простору країни – змінюються вимоги до професіоналізму фахівців, які безпосередньо залучені до іншомовної та «інокультурної» комунікації. Відтак, провідною метою реформування системи освіти є «стирання» культурно-мовних меж між народами (етносами, культурами), а встановленню повноцінного діалогу культур сприяє реалізація крос-культурного підходу у підготовці фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18119
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liu Yige.pdf3.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.