Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996
Title: | Психологічні особливості синдрому Дауна |
Authors: | Венгер, Ганна Сергіївна Venger, Hanna |
Keywords: | синдром Дауна наочне навчання соціально-психологічний портрет хромосомна аномалія |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського |
Citation: | Венгер г. с. Психологічні особливості синдрому Дауна / Г. С. Венгер // Трансформаційні зміни особистості студентської молоді засобами професійної освіти:матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Миколаїв: ІЛІОН, 2020. - С. 9-14. |
Abstract: | Навчання дітей з синдромом Дауна повинно опиратись на їх сильні сторони: гарне зорове сприйняття і здатність до наочного навчання, що включає здатність вивчити і використовувати знаки, жести і наочні посібники; здатність вивчити написаний текст і користуватися ним; здатність вчитися на прикладі однолітків і дорослих, прагнення копіювати їх поведінку; здатність навчатися за матеріалами індивідуального навчального плану і на практичних заняттях. Сучасні дослідження показали наявність глибокого зв’язку між психологічною обстановкою в сім’ї, рівнем взаємодії між батьками і дитиною, ефективністю програм ранньої допомоги, дошкільної та шкільної допомоги. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996 |
Appears in Collections: | Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Venger.pdf | 2.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.