Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996
Title: Психологічні особливості синдрому Дауна
Authors: Венгер, Ганна Сергіївна
Venger, Hanna
Keywords: синдром Дауна
наочне навчання
соціально-психологічний портрет
хромосомна аномалія
Issue Date: 2020
Publisher: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
Citation: Венгер г. с. Психологічні особливості синдрому Дауна / Г. С. Венгер // Трансформаційні зміни особистості студентської молоді засобами професійної освіти:матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Миколаїв: ІЛІОН, 2020. - С. 9-14.
Abstract: Навчання дітей з синдромом Дауна повинно опиратись на їх сильні сторони: гарне зорове сприйняття і здатність до наочного навчання, що включає здатність вивчити і використовувати знаки, жести і наочні посібники; здатність вивчити написаний текст і користуватися ним; здатність вчитися на прикладі однолітків і дорослих, прагнення копіювати їх поведінку; здатність навчатися за матеріалами індивідуального навчального плану і на практичних заняттях. Сучасні дослідження показали наявність глибокого зв’язку між психологічною обстановкою в сім’ї, рівнем взаємодії між батьками і дитиною, ефективністю програм ранньої допомоги, дошкільної та шкільної допомоги.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996
Appears in Collections:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venger.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.