Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996
Назва: | Психологічні особливості синдрому Дауна |
Автори: | Венгер, Ганна Сергіївна Venger, Hanna |
Ключові слова: | синдром Дауна наочне навчання соціально-психологічний портрет хромосомна аномалія |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Венгер г. с. Психологічні особливості синдрому Дауна / Г. С. Венгер // Трансформаційні зміни особистості студентської молоді засобами професійної освіти:матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Миколаїв: ІЛІОН, 2020. - С. 9-14. |
Короткий огляд (реферат): | Навчання дітей з синдромом Дауна повинно опиратись на їх сильні сторони: гарне зорове сприйняття і здатність до наочного навчання, що включає здатність вивчити і використовувати знаки, жести і наочні посібники; здатність вивчити написаний текст і користуватися ним; здатність вчитися на прикладі однолітків і дорослих, прагнення копіювати їх поведінку; здатність навчатися за матеріалами індивідуального навчального плану і на практичних заняттях. Сучасні дослідження показали наявність глибокого зв’язку між психологічною обстановкою в сім’ї, рівнем взаємодії між батьками і дитиною, ефективністю програм ранньої допомоги, дошкільної та шкільної допомоги. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Venger.pdf | 2.8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.