Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Венгер, Ганна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Venger, Hanna | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T11:25:14Z | - |
dc.date.available | 2023-10-19T11:25:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Венгер г. с. Психологічні особливості синдрому Дауна / Г. С. Венгер // Трансформаційні зміни особистості студентської молоді засобами професійної освіти:матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Миколаїв: ІЛІОН, 2020. - С. 9-14. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996 | - |
dc.description.abstract | Навчання дітей з синдромом Дауна повинно опиратись на їх сильні сторони: гарне зорове сприйняття і здатність до наочного навчання, що включає здатність вивчити і використовувати знаки, жести і наочні посібники; здатність вивчити написаний текст і користуватися ним; здатність вчитися на прикладі однолітків і дорослих, прагнення копіювати їх поведінку; здатність навчатися за матеріалами індивідуального навчального плану і на практичних заняттях. Сучасні дослідження показали наявність глибокого зв’язку між психологічною обстановкою в сім’ї, рівнем взаємодії між батьками і дитиною, ефективністю програм ранньої допомоги, дошкільної та шкільної допомоги. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського | uk |
dc.subject | синдром Дауна | uk |
dc.subject | наочне навчання | uk |
dc.subject | соціально-психологічний портрет | uk |
dc.subject | хромосомна аномалія | uk |
dc.title | Психологічні особливості синдрому Дауна | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Venger.pdf | 2.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.