Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВенгер, Ганна Сергіївна-
dc.contributor.authorVenger, Hanna-
dc.date.accessioned2023-10-19T11:25:14Z-
dc.date.available2023-10-19T11:25:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВенгер г. с. Психологічні особливості синдрому Дауна / Г. С. Венгер // Трансформаційні зміни особистості студентської молоді засобами професійної освіти:матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Миколаїв: ІЛІОН, 2020. - С. 9-14.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17996-
dc.description.abstractНавчання дітей з синдромом Дауна повинно опиратись на їх сильні сторони: гарне зорове сприйняття і здатність до наочного навчання, що включає здатність вивчити і використовувати знаки, жести і наочні посібники; здатність вивчити написаний текст і користуватися ним; здатність вчитися на прикладі однолітків і дорослих, прагнення копіювати їх поведінку; здатність навчатися за матеріалами індивідуального навчального плану і на практичних заняттях. Сучасні дослідження показали наявність глибокого зв’язку між психологічною обстановкою в сім’ї, рівнем взаємодії між батьками і дитиною, ефективністю програм ранньої допомоги, дошкільної та шкільної допомоги.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинськогоuk
dc.subjectсиндром Даунаuk
dc.subjectнаочне навчанняuk
dc.subjectсоціально-психологічний портретuk
dc.subjectхромосомна аномаліяuk
dc.titleПсихологічні особливості синдрому Даунаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venger.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.