Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17930
Назва: | Дослідження питання соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературі |
Автори: | Маматова, Зульфія Раїсівна Mamatova, Zulfiia Raisivna Соколова, С. О. |
Ключові слова: | соціальна адаптація дітей порушення інтелектуального розвитку соціально-психологічна адаптація |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Маматова З. Р. Дослідження питання соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературі / З. Р. Маматова, С. О. Соколова // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 51-54. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні відмічається відносна збереженість у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку емоційної сфери, порівняно з пізнавальною, що передбачає здійснення на неї опори в процесі підготовки до соціально-психологічної адаптації. Узагальнення результатів наведених досліджень показує, що особливості власне соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку з урахуванням її суті, показників та явищ, що розглядаються як її механізми ще не були спеціальним предметом вивчення у спеціальній педагогіці та психології. Відповідно, не вивчалося і питання визначення найважливіших змістових ліній (складових) сприяння соціально- психологічній адаптації старшокласників зазначеної категорії та добору адекватних особливостям учнів педагогічних засобів впливу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17930 |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mamatova.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.