Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17930
Назва: Дослідження питання соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературі
Автори: Маматова, Зульфія Раїсівна
Mamatova, Zulfiia Raisivna
Соколова, С. О.
Ключові слова: соціальна адаптація дітей
порушення інтелектуального розвитку
соціально-психологічна адаптація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Маматова З. Р. Дослідження питання соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературі / З. Р. Маматова, С. О. Соколова // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 51-54.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні відмічається відносна збереженість у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку емоційної сфери, порівняно з пізнавальною, що передбачає здійснення на неї опори в процесі підготовки до соціально-психологічної адаптації. Узагальнення результатів наведених досліджень показує, що особливості власне соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку з урахуванням її суті, показників та явищ, що розглядаються як її механізми ще не були спеціальним предметом вивчення у спеціальній педагогіці та психології. Відповідно, не вивчалося і питання визначення найважливіших змістових ліній (складових) сприяння соціально- психологічній адаптації старшокласників зазначеної категорії та добору адекватних особливостям учнів педагогічних засобів впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17930
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamatova.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.