Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаматова, Зульфія Раїсівна-
dc.contributor.authorMamatova, Zulfiia Raisivna-
dc.contributor.authorСоколова, С. О.-
dc.date.accessioned2023-10-09T10:56:47Z-
dc.date.available2023-10-09T10:56:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаматова З. Р. Дослідження питання соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературі / З. Р. Маматова, С. О. Соколова // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 51-54.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17930-
dc.description.abstractУ дослідженні відмічається відносна збереженість у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку емоційної сфери, порівняно з пізнавальною, що передбачає здійснення на неї опори в процесі підготовки до соціально-психологічної адаптації. Узагальнення результатів наведених досліджень показує, що особливості власне соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку з урахуванням її суті, показників та явищ, що розглядаються як її механізми ще не були спеціальним предметом вивчення у спеціальній педагогіці та психології. Відповідно, не вивчалося і питання визначення найважливіших змістових ліній (складових) сприяння соціально- психологічній адаптації старшокласників зазначеної категорії та добору адекватних особливостям учнів педагогічних засобів впливу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectсоціальна адаптація дітейuk
dc.subjectпорушення інтелектуального розвиткуuk
dc.subjectсоціально-психологічна адаптаціяuk
dc.titleДослідження питання соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у психолого-педагогічній літературіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mamatova.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.