Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17915
Назва: Методика формування міжособистісних стосунків у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Кабельнікова, Н. В.
Томіліна, С. В.
Ключові слова: міжособистісні стосунки
діти дошкільного віку
тяжкі порушення мовлення
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Кабельнікова Н. В. Методика формування міжособистісних стосунків у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Кабельнікова, С. В. Томіліна // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 26-30.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання формування міжособистісних стосунків у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. важливим базовим аспектом міжособистісної взаємодії є адекватна самооцінка у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення, формування якої відбувається у наступних напрямах: розвиток усвідомлення дітьми власного тіла; підвищення впевненість у собі; оптимізація «Я-концепції» і рівня домагань; розвиток почуття емпатії, вміння висловлювати свої емоційні стани; згуртування групи; розвиток комунікативних навичок; розширення словника дітей, що позначає якості характеру і зовнішності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17915
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kabelnikova.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.