Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКабельнікова, Н. В.-
dc.contributor.authorТоміліна, С. В.-
dc.date.accessioned2023-10-05T10:10:15Z-
dc.date.available2023-10-05T10:10:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКабельнікова Н. В. Методика формування міжособистісних стосунків у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Кабельнікова, С. В. Томіліна // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 26-30.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17915-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання формування міжособистісних стосунків у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. важливим базовим аспектом міжособистісної взаємодії є адекватна самооцінка у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення, формування якої відбувається у наступних напрямах: розвиток усвідомлення дітьми власного тіла; підвищення впевненість у собі; оптимізація «Я-концепції» і рівня домагань; розвиток почуття емпатії, вміння висловлювати свої емоційні стани; згуртування групи; розвиток комунікативних навичок; розширення словника дітей, що позначає якості характеру і зовнішності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectміжособистісні стосункиuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectтяжкі порушення мовленняuk
dc.titleМетодика формування міжособистісних стосунків у дошкільників з тяжкими порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kabelnikova.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.