Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1788
Назва: Методика формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів
Інші назви: Методика формирования у будущих филологов лингвосоциокультурной компетентности в процессе чтения англоязычных художественных произведений
The Methodology of Developing Linguosociocultural Competence of Future Philologists while Reading English Fiction
Автори: Дука, Марія Володимирівна
Дука, Мария Владимировна
Duka, Mariya Volodymyrivna
Ключові слова: лінгвосоціокультурна компетентність
невербальний засіб комунікації
система вправ
англомовний художній твір
процес читання
розуміння
лингвосоциокультурная компетентность
невербальное средство коммуникации
система упражнений
английское художественное произведение
процесс чтения
понимание
linguosociocultural competence
non-verbal signals
system of exercises
English fiction
reading
process of understanding
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Київський національний університет імені Тараса Шевченка»
Бібліографічний опис: Дука М. В. Методика формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марія Володимирівна Дука; наук. кер. О. Г. Квасова; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Київ, 2015. – 265 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено теоретичному обгрунтуванню, практичному розробленню та експериментальній перевірці методики формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів. У роботі досліджено теоретичні передумови формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів. Схарактеризовано переваги навчання розуміння невербальних засобів комунікації у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності на старшому етапі навчання у вищих мовних навчальних закладах. Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования у будущих филологов лингвосоциокультурной компетентности в процессе чтения англоязычных художественных произведений. в работе охарактеризованы существующие классификации невербальных средств коммуникации, на основе чего разработана типология невербальных средств коммуникации, которую можно использовать для формирования у студентов 3-х курсов лингвосоциокультурной компетентности в процессе чтения английской художественной литературы. The thesis considers the theoretical grounds, provides development and verification of the methodology of developing linguosociocultural competence of future philologists while reading English fiction. The author overviews the theoretical background of developing linguosociocultural competence of future philologists while reading English fiction; substantiates the efficiency of teaching students to understand non-verbal signals while developing linguosociocultural competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1788
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДУКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (1).pdf3.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.