Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17876
Назва: Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти: (колективна монографія)
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Березовська, Людмила Іванівна
Berezovska, Liudmyla Ivanivna
Діхтяренко, С. В.
Маліновська, Наталія Василівна
Malynovska, Nataliia Vasylivna
Найда, Р. Г.
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід
майбутні фахівці дошкільної освіти
дошкільна освіта
дослідно-експериментальна робота
педагогічний коледж
мовлення дошкільного віку
вихователь-методист
мовлення майбутніх вихователів
лінгводидактика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Івано-Франківськ : НАІР
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти: (колективна монографія) / А.М.Богуш, Л.І.Березовська, С.В.Діхтяренко, Н.В.Маліновська, Р.Г.Найда / За загальною і науковою редакцією дійсного члена НАПН України доктора педагогічних наук, професора А.М. Богуш. Івано-Франківськ : НАІР, 2023. 324 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії позиціоновано результати планової науково-дослідної роботи кафедри Теорії і методики дошкільної освіти Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського з теми «Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти» . Суб’єктами психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти виступили: здобувачі освітнього рівня «молодший бакалавр», «бакалавр» та «магістр» спеціальності 012 Дошкільна освіта; вихователі закладів дошкільної освіти; викладачі закладів вищої освіти; методисти, директори ЗДО. Державним стандартом вищої освіти України передбачено формування інтегральної компетентності фахівців дошкільної освіти, що визначається як здатність компетентно розв’язувати складні комплексні завдання і проблеми в галузі менеджменту та моніторингу дошкільної освіти, вищої освіти й науково-дослідної діяльності, керуючись принципами толерантної комунікації, культурної і міжкультурної взаємодії, творчої, креативної й інноваційної професійної діяльності у виробничих ситуаціях, що характеризуються невизначеністю умов і вимог. Модернізація системи вищої освіти зумовила вибір теми дослідження. Зазначимо, що аналіз педагогічної практики ЗДО засвідчив наявність низки суперечностей, які вимагають їх розв’язання, а саме: між вимогами сучасного освітнього простору дошкільної освіти до методологічно і теоретично підготовлених фахівців ЗДО та їхньою недостатньою методологічною і психолого-педагогічною підготовленістю;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17876
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological and pedagogical support for the formation of professional and methodical.pdf2.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.