Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.contributor.authorБерезовська, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorBerezovska, Liudmyla Ivanivna-
dc.contributor.authorДіхтяренко, С. В.-
dc.contributor.authorМаліновська, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorMalynovska, Nataliia Vasylivna-
dc.contributor.authorНайда, Р. Г.-
dc.date.accessioned2023-09-20T09:15:04Z-
dc.date.available2023-09-20T09:15:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти: (колективна монографія) / А.М.Богуш, Л.І.Березовська, С.В.Діхтяренко, Н.В.Маліновська, Р.Г.Найда / За загальною і науковою редакцією дійсного члена НАПН України доктора педагогічних наук, професора А.М. Богуш. Івано-Франківськ : НАІР, 2023. 324 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17876-
dc.description.abstractУ монографії позиціоновано результати планової науково-дослідної роботи кафедри Теорії і методики дошкільної освіти Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського з теми «Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти» . Суб’єктами психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти виступили: здобувачі освітнього рівня «молодший бакалавр», «бакалавр» та «магістр» спеціальності 012 Дошкільна освіта; вихователі закладів дошкільної освіти; викладачі закладів вищої освіти; методисти, директори ЗДО. Державним стандартом вищої освіти України передбачено формування інтегральної компетентності фахівців дошкільної освіти, що визначається як здатність компетентно розв’язувати складні комплексні завдання і проблеми в галузі менеджменту та моніторингу дошкільної освіти, вищої освіти й науково-дослідної діяльності, керуючись принципами толерантної комунікації, культурної і міжкультурної взаємодії, творчої, креативної й інноваційної професійної діяльності у виробничих ситуаціях, що характеризуються невизначеністю умов і вимог. Модернізація системи вищої освіти зумовила вибір теми дослідження. Зазначимо, що аналіз педагогічної практики ЗДО засвідчив наявність низки суперечностей, які вимагають їх розв’язання, а саме: між вимогами сучасного освітнього простору дошкільної освіти до методологічно і теоретично підготовлених фахівців ЗДО та їхньою недостатньою методологічною і психолого-педагогічною підготовленістю;uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІвано-Франківськ : НАІРuk
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectдослідно-експериментальна роботаuk
dc.subjectпедагогічний коледжuk
dc.subjectмовлення дошкільного вікуuk
dc.subjectвихователь-методистuk
dc.subjectмовлення майбутніх вихователівuk
dc.subjectлінгводидактикаuk
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти: (колективна монографія)uk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological and pedagogical support for the formation of professional and methodical.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.