Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17822
Назва: Сучасні тенденції розвитку військової освіти в Україні
Автори: Черненко, Наталія Миколаївна
Черненко, Наталия Николаевна
Chernenko, Natalia Mykolaivna
Галімов, А.
Ключові слова: військова освіта
компетентнісний підхід
інновації
підготовка
професійна військова освіта
професіоналізація
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Черненко Н. М. Сучасні тенденції розвитку військової освіти в Україні / Н. М. Черненко, А. Галімов // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): Натепер в Україні прослідковуються тенденції, притаманні провідним державам-членам НАТО у сфері реформування системи військової освіти, які у вітчизняному освітньому просторі зумовлені проблемним контентом, що сформувався у процесі реформування системи військової освіти й потребує винайдення шляхів розв’язання актуальних питань і завдань сьогодення як у теорії, так і на практиці. Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку військової освіти в Україні, що розвиваються у сфері теорії і практики сучасної педагогічної науки із відповідним проблемним контентом. Для аналізу тенденцій розвитку наукового дискурсу військової освіти в Україні було застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та систематизація. Визначено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати вирішення теоретичних і практичних питань за принципами професіоналізації. Активно розвивається принцип професіоналізації військової освіти, що реалізується на засадах розвитку системи професійного навчання військових фахівців, ураховуючи зміни у їхній підготовці згідно зі стандартами країн-членів НАТО. Актуальним залишається використання компетентнісного підходу, який потребує суттєвого розширення сфери теоретичної рефлексії, що забезпечується орієнтацією на концептуалізацію процесів розвитку системи військової освіти, зокрема у рамках концептуального підходу. У результаті аналізу встановлено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати удосконалення системи фахової військової підготовки на засадах інноваційних підходів; створення умов для професіоналізації висококваліфікованих військових фахівців; імплементація новітніх моделей військової освіти на практиці в умовах невизначеності; професіоналізація військових фахівців упродовж життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17822
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernenko.pdf270.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.