Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерненко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorЧерненко, Наталия Николаевна-
dc.contributor.authorChernenko, Natalia Mykolaivna-
dc.contributor.authorГалімов, А.-
dc.date.accessioned2023-09-04T12:57:01Z-
dc.date.available2023-09-04T12:57:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧерненко Н. М. Сучасні тенденції розвитку військової освіти в Україні / Н. М. Черненко, А. Галімов // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 7-13.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17822-
dc.description.abstractНатепер в Україні прослідковуються тенденції, притаманні провідним державам-членам НАТО у сфері реформування системи військової освіти, які у вітчизняному освітньому просторі зумовлені проблемним контентом, що сформувався у процесі реформування системи військової освіти й потребує винайдення шляхів розв’язання актуальних питань і завдань сьогодення як у теорії, так і на практиці. Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку військової освіти в Україні, що розвиваються у сфері теорії і практики сучасної педагогічної науки із відповідним проблемним контентом. Для аналізу тенденцій розвитку наукового дискурсу військової освіти в Україні було застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та систематизація. Визначено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати вирішення теоретичних і практичних питань за принципами професіоналізації. Активно розвивається принцип професіоналізації військової освіти, що реалізується на засадах розвитку системи професійного навчання військових фахівців, ураховуючи зміни у їхній підготовці згідно зі стандартами країн-членів НАТО. Актуальним залишається використання компетентнісного підходу, який потребує суттєвого розширення сфери теоретичної рефлексії, що забезпечується орієнтацією на концептуалізацію процесів розвитку системи військової освіти, зокрема у рамках концептуального підходу. У результаті аналізу встановлено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати удосконалення системи фахової військової підготовки на засадах інноваційних підходів; створення умов для професіоналізації висококваліфікованих військових фахівців; імплементація новітніх моделей військової освіти на практиці в умовах невизначеності; професіоналізація військових фахівців упродовж життя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвійськова освітаuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectпрофесійна військова освітаuk
dc.subjectпрофесіоналізаціяuk
dc.titleСучасні тенденції розвитку військової освіти в Україніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernenko.pdf270.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.