Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Назва: Маркетингова діяльність як один із різновидів праксеологічних процесів сучасної соціокультурної сфери
Автори: Васильєва, Лариса Юріївна
Борінштейн, Євген Руславович
Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych
Ключові слова: маркетингова діяльність
сучасна соціокультурна сфера
Дата публікації: 2023
Видавництво: НАКККіМ
Бібліографічний опис: Васильєва Л. Ю. Маркетингова діяльність як один із різновидів праксеологічних процесів сучасної соціокультурної сфери / Л. Ю. Васильєва, Є. Р. Борінштейн // У пошуку нових сенсів полікультурного світу. Повоєнний діалог культур : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (Ки- їв, 2–3 лютого 2023 р.) / упоряд. В. П. Дячук. Київ : НАКККіМ, 2023. С. 187-189.
Короткий огляд (реферат): Маркетингові апологети наголошують, що людські бажання створюються не зусиллями ззовні, а є початковими компонентами людської природи, та чи відповідає дійсності це твердження у сьогоднішніх воєнних соціокультурних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylieva.pdf715.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.