Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, Лариса Юріївна-
dc.contributor.authorБорінштейн, Євген Руславович-
dc.contributor.authorBorinshteyn, Yevgen Ruslavovych-
dc.date.accessioned2023-07-18T06:42:09Z-
dc.date.available2023-07-18T06:42:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВасильєва Л. Ю. Маркетингова діяльність як один із різновидів праксеологічних процесів сучасної соціокультурної сфери / Л. Ю. Васильєва, Є. Р. Борінштейн // У пошуку нових сенсів полікультурного світу. Повоєнний діалог культур : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (Ки- їв, 2–3 лютого 2023 р.) / упоряд. В. П. Дячук. Київ : НАКККіМ, 2023. С. 187-189.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17507-
dc.description.abstractМаркетингові апологети наголошують, що людські бажання створюються не зусиллями ззовні, а є початковими компонентами людської природи, та чи відповідає дійсності це твердження у сьогоднішніх воєнних соціокультурних умовах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНАКККіМuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectсучасна соціокультурна сфераuk
dc.titleМаркетингова діяльність як один із різновидів праксеологічних процесів сучасної соціокультурної сфериuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософських і соціологічних студій та соціокультурних практик

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylieva.pdf715.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.