Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Title: Маркетингова діяльність як один із різновидів праксеологічних процесів сучасної соціокультурної сфери
Authors: Васильєва, Лариса Юріївна
Борінштейн, Євген Руславович
Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych
Keywords: маркетингова діяльність
сучасна соціокультурна сфера
Issue Date: 2023
Publisher: НАКККіМ
Citation: Васильєва Л. Ю. Маркетингова діяльність як один із різновидів праксеологічних процесів сучасної соціокультурної сфери / Л. Ю. Васильєва, Є. Р. Борінштейн // У пошуку нових сенсів полікультурного світу. Повоєнний діалог культур : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (Ки- їв, 2–3 лютого 2023 р.) / упоряд. В. П. Дячук. Київ : НАКККіМ, 2023. С. 187-189.
Abstract: Маркетингові апологети наголошують, що людські бажання створюються не зусиллями ззовні, а є початковими компонентами людської природи, та чи відповідає дійсності це твердження у сьогоднішніх воєнних соціокультурних умовах.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylieva.pdf715.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.