Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17488
Назва: “Morym olym programme” as the challenge in the current crisis situation
Автори: Давидович, Ніцца
Davidovitch, Nitza
Давидович, Ницца
Геркерова, Александра Михайловна
Геркерова, Олександра Михайлівна
Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna
Ключові слова: кризова ситуація
освіта в Ізраїлі
особистісні цінності
ізраїльське суспільство
crisis situation
personal values
education in Israel
Israeli society
Дата публікації: 2023
Видавництво: Магістр
Бібліографічний опис: Davidovitch N. “Morym olym programme” as the challenge in the current crisis situation / N. Davidovitch, О. М. Gerkerova // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 63-65.
Короткий огляд (реферат): Reasons for the shortage of teachers in Israel: Low salaries and benefits compared to other professions; Challenging working conditions, such as large class sizes and inadequate resources; High demands and expectations for teachers to produce results; An aging teaching workforce, with many retiring or leaving the profession; Difficulty in attracting and retaining teachers in certain subject areas, such as math, science, and English; High levels of bureaucracy and paperwork required of teachers Why new repatriates may be interested in becoming teachers in Israel? Fulfillment of personal values: For some new repatriates, becoming a teacher in Israel may align with their personal values of contributing to Israeli society and making a positive impact in the education system. Причини нестачі вчителів в Ізраїлі: низькі зарплати та пільги порівняно з іншими професіями; складні умови праці, такі як велика кількість класів і недостатні ресурси; високі вимоги та очікування від викладачів щодо досягнення результатів. Старіє педагогічна робоча сила, багато з яких виходять на пенсію або залишають професію; труднощі із залученням і утриманням викладачів у певних предметних областях, таких як математика, природничі науки та англійська мова. Чому нові репатріанти можуть бути зацікавлені в тому, щоб стати вчителями в Ізраїлі? Реалізація особистих цінностей: для деяких нових репатріантів можливість стати вчителем в Ізраїлі може узгоджуватися з їхніми особистими цінностями щодо внеску в ізраїльське суспільство та позитивного впливу на систему освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17488
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davidovitch Nitza.pdf2.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.