Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидович, Ніцца-
dc.contributor.authorDavidovitch, Nitza-
dc.contributor.authorДавидович, Ницца-
dc.contributor.authorГеркерова, Александра Михайловна-
dc.contributor.authorГеркерова, Олександра Михайлівна-
dc.contributor.authorGerkerova, Oleksandra Mykhailivna-
dc.date.accessioned2023-07-10T12:43:39Z-
dc.date.available2023-07-10T12:43:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDavidovitch N. “Morym olym programme” as the challenge in the current crisis situation / N. Davidovitch, О. М. Gerkerova // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 63-65.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17488-
dc.description.abstractReasons for the shortage of teachers in Israel: Low salaries and benefits compared to other professions; Challenging working conditions, such as large class sizes and inadequate resources; High demands and expectations for teachers to produce results; An aging teaching workforce, with many retiring or leaving the profession; Difficulty in attracting and retaining teachers in certain subject areas, such as math, science, and English; High levels of bureaucracy and paperwork required of teachers Why new repatriates may be interested in becoming teachers in Israel? Fulfillment of personal values: For some new repatriates, becoming a teacher in Israel may align with their personal values of contributing to Israeli society and making a positive impact in the education system. Причини нестачі вчителів в Ізраїлі: низькі зарплати та пільги порівняно з іншими професіями; складні умови праці, такі як велика кількість класів і недостатні ресурси; високі вимоги та очікування від викладачів щодо досягнення результатів. Старіє педагогічна робоча сила, багато з яких виходять на пенсію або залишають професію; труднощі із залученням і утриманням викладачів у певних предметних областях, таких як математика, природничі науки та англійська мова. Чому нові репатріанти можуть бути зацікавлені в тому, щоб стати вчителями в Ізраїлі? Реалізація особистих цінностей: для деяких нових репатріантів можливість стати вчителем в Ізраїлі може узгоджуватися з їхніми особистими цінностями щодо внеску в ізраїльське суспільство та позитивного впливу на систему освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМагістрuk
dc.subjectкризова ситуаціяuk
dc.subjectосвіта в Ізраїліuk
dc.subjectособистісні цінностіuk
dc.subjectізраїльське суспільствоuk
dc.subjectcrisis situationuk
dc.subjectpersonal valuesuk
dc.subjecteducation in Israeluk
dc.subjectIsraeli societyuk
dc.title“Morym olym programme” as the challenge in the current crisis situationuk
dc.typeArticleuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davidovitch Nitza.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.