Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17384
Назва: Полікультультурна освіта у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Інші назви: Multicultural education in the professional training of future teachers
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Ключові слова: майбутні учителі
полікультурність
полікультурна освіта
міжкультурна взаємодія
толерантність
future teachers
multiculturalism
multicultural education
intercultural interaction
tolerance
Дата публікації: 2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Галіцан О.А. Полікультультурна освіта у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Галіцан, Т. Ю. Осипова, Т. І.Койчева // Інноваційна педагогіка. - 2022. № 43. - Т.1. - С. 87–91.
Короткий огляд (реферат): З огляду на те, що в Україні натепер все більше налагоджуються міжнародні зв’язки,стає очевидною та надзвичайно актуальною проблема полікультурної освіти й виховання нинішніх школярів, а завтра – фахівців різних галузей, які повинні вміти здійснювати міжкультурну взаємодію з представниками інших культур на підставі взаєморозуміння та поваги. Розв’язувати таку проблему доводиться шкільним учителям, які, на жаль, недостатньо підготовлені до такої діяльності. Отже, перед вищими педагогічними закладами освіти постає важливезавдання підготовки майбутніх учителів,які будуть готові працювати в полікультурному середовищі й здатні підготувати етнічно толерантних школярів, , спроможних діяти в полікультурному просторі. In view the fact that international relations are becoming more and more established in Ukraine today, the problem of multicultural education and upbringing of today’s schoolchildren is becomingobvious and extremely urgent, but tomorrow specialists of different fields. It is necessary to solve this problem with school teachers who, unfortunately insufficiently prepared for such activities. Consequently, higher pedagogical institutions face the important task of training future teachers who will be ready to work in a multicultural environment and able to prepare ethnically tolerant students who are able to act in a multicultural space. Despite the sufficient amount of scientific research on multicultural education and upbringing, the problem of preparing future teachers for the formation of the field of e of modern students is insufficiently covere.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17384
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Multicultural education.pdf184.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.