Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17283
Title: Формування професійно-суб’єктної позиції майбутніх магістрів музичного мистецтва
Authors: Ден Сіює
Keywords: музичне мистецтво
компетентнсть спеціаліста
підготовка фахівців
освітній простір
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ден Сіює Формування професійно-суб’єктної позиції майбутніх магістрів музичного мистецтва / Ден Сіює // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 26-27
Abstract: Сьогодення розвитку освіти в Україні орієнтує на осягнення нових цінностей, що відокремлюють гуманізацію педагогічного процесу і міжособистісними відносинами, також вмінням нестандартних рішень, адаптування в нових умовах. Тому головним питанням вищої школи виступає підготовка фахівців в будь- якої галузі, в тому числі і в музичному мистецтві. Перехід до європеїзації освітнього процесу, виникає потреба в удосконаленні методі і форм навчання. Головним виступає – формуванню певних індивідуальних властивостей особистості. У вищих закладах освіти застосовуються та вдосконалюються педагогічні технології навчання студенів за причин: «необхідності впровадження особистісно орієнтованих підходів; заміни вербального способу передачі знань більш активними засобами навчання; необхідності передбачати можливі результати навчального процесу та вміння уникати негативних наслідків»[]. Тому в процесі навчання виступають два активних підходу, які сприяють творчій направленості і ініціативності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17283
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation of a professional-subject position.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.