Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17280
Назва: Experience of musical performing activities of future teachers of musical art - vocalists
Інші назви: Досвід музично виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва - вокалістів
Автори: Ходот, Аліна Олексіївна
Khodot, Alina
Ключові слова: experience
musical and performing activity
experience of musical and performing activity
vocal training.
future teachers of musical art
досвід
музично-виконавська діяльність
майбутні учителі музичного мистецтва
вокальна підготовка
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Khodot А. Experience of musical performing activities of future teachers of musical art - vocalists / А. Khodot // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 18-21.
Короткий огляд (реферат): The work is devoted to the analysis of the formation of the experience of musical performance of future teachers of musical art - vocalists. It has been proven that the experience of music performance is a necessary aspect of the professional profile of future music teachers. Three components of musical performance experience are outlined, which include the theoretical, practical and analytical block. The general methods of forming the experience of musical performance activities of future music teachers in the process of vocal training are outlined. Робота присвячується аналізу формування досвіду музично- виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва – вокалістів. Доведено, що досвід музично-виконавської діяльності є необхідним аспектом професійного профілю майбутніх учителів музичного мистецтва. Окреслено три компоненти музично-виконавського досвіду, які охоплюють теоретичний, практичний і аналітичний блок. Окреслено загальні методи формування досвіду музично-виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17280
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khodot.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.