Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17216
Назва: Зміст навчання іноземного мовлення при вивченні другої мови в умовах війни
Автори: Дишель, Ганна Вадимівна
Dyshel, Нanna
Ключові слова: іноземне мовлення
вивчення другої іноземної мови
сучасна інтерпретація
біженці
Дата публікації: 2023
Видавництво: Stockholm, Sweden
Бібліографічний опис: Дишель Г. В. Зміст навчання іноземного мовлення при вивченні другої мови в умовах війни / Г. В. Дишель // he 5th International scientific and practical conference “Innovations and prospects in modern science” (May 8-10, 2023) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2023. - С. 225-228.
Короткий огляд (реферат): Актуальність нашої теми обумовлені останніми подіями в Україні. Велика кількість громадян вимушена була емігрувати за кордон через війну, де зіткнулася з проблемою вивчення другої іноземної мови. Незважаючи на чисельні курси, які були відкриті для біженців, з’явився попит на викладачів співвітчизників, до яких ставилося завдання навчити другої мови у скорочений термін. Проблема навчання другої іноземної мови та окремі аспекти її викладання предмет дослідження багатьох вітчизняних та закордонних науковців, серед яких: Х. Віссам, М. Пікхарт, В. А. Гаманюк, О. А. Нестеренко, О. А. Палій, Л. В. Цвяк та ін. Так, М. В Биришніков, Л. А. Сажко вивчали її в рамках загальноосвітніх середніх навчальних закладах. В роботах М. Пікхарта, Дж. Рейнхардта підіймалися питання засобів навчання. М. Севіль-Тройк розглядав її соціальний контекст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17216
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyshel Нanna.pdf7.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.